söndag 7 november 2010

SENHÖST PÅ TÄPPAN

Tippan och jag var på Täppan idag. Måste bara plocka in alla grejor för vintern. Jag har kommit på varför jag är så seg med att göra vinter på Täppan. Jo jag vill behålla sommaren så länge som möjligt, jag vill inte stänga och avsluta. Nu måste jag ta mig samman och tänka på alla år när jag bara fått tillbringa tre högst fyra veckor om året på Täppan. Idag, 7 november har Tip och jag suttit ute på verandan och fikat, det är fantastiskt. Kaprifolen slingrar sig ännu grön upp över verandaräcket. Om snön dröjer kan vi hinna fika där fler gånger denna höst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Du kan inte ana vem som just har spanat in din blogg. Sist vi hördes var det nog två år sen, men jag har inte glömt dig och jag har försökt ringa, men det går ju att göra ett nytt försök. Jag fick tipset om din blogg genom min dotter som är facebookare, vilket jag inte är, men det kan vara riktigt kul att läsa bloggar. En stor och varm kram från Anette.

Anonym sa...

Jamen jag som trodde att jag var anonym :))
Jag har inte bloggat på snart ett år, men nu känner jag för det igen.
Ha det bra o hälsa gullpojken.
Kram Eva